Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam posuere varius magna, ut accumsan quam pretium vel. Duis ornare felis

Hirtenstraße 19, 10178 Berlin, Germany
(+44) 871.075.0336
ouroffice@cortex.com

Wat is ITIL?

Heel belangrijk: dat alle binnenkomende incidenten de juiste prioriteit krijgen. Oftewel, dat je spoedjes herkent en als eerste afhandelt. Dat je meteen de juiste vragen stelt en niet pas achteraf. Daarom werken wij met ITIL. Zodat we jou de beste service kunnen garanderen. Lees meer:

ITIL = Information Technology Infrastructure Library

 

ITIL staat voor Information Technology Infrastructure Library. ITIL is een referentiekader met best practices dat je vertelt hoe je IT-processen het beste beheert.

Een incident nemen we breed: elke ongeplande onderbreking of kwaliteitsvermindering van een IT-service is een incident. Een storinkje dat nog geen impact op de service heeft, dus ook.

ITIL schrijft je voor hoe je elk incident zo snel en goed mogelijk behandelt. Welke vragen je het beste kunt stellen om relevante informatie boven tafel te krijgen bijvoorbeeld. Hoe meer we ontwikkelen, hoe beter onze processen lopen, hoe meer we kunnen anticiperen, hoe beter onze service. Ons uitgangspunt: elke dag een beetje slimmer werken.

Ook slimmer werken? Neem contact op! Wij checken graag voor je of je je huidige tools maximaal benut en wat jouw organisatie nodig heeft.

We houden ons kennispeil graag hoog. Dus hangen we regelmatig na werktijd met z’n allen aan de lippen van een trainer… Bijvoorbeeld voor een cursus ITIL! Weer even alle basics fris op het netvlies, onze eigen werkwijzen toetsen aan een kritische buitenstaander en op de hoogte van de nieuwste ins & outs.