Als Junior Systeembeheerder ben je verantwoordelijk voor het aannemen, registreren, analyseren en indien mogelijk oplossen van ontvangen storingen- en/of verzoeken. Storingen- en/of verzoeken worden automatisch via het monitoringsysteem, via de e-mail of telefoon gemeld.
Je begeleid eindgebruikers bij het zelfstandig oplossen van vragen- en storingen. Je levert praktische ondersteuning aan de ervaren systeembeheerders en technisch specialisten op cliënt- en/of serverniveau en informeert klanten tijdig wanneer de storing is verholpen of het verzoek is gerealiseerd.
Als Junior Systeembeheerder start je in een uitvoerig opleidings- en ontwikkelplan om jouw kennis- en ervaring naar een hoger plan te tillen en dit te borgen met certificeringen. In grote lijnen bestaat dit uit een intern inwerktraject waarna je aan jouw MCSA en MCSE zal werken.
Tijdens jouw dagelijkse werkzaamheden zal jij jezelf uitvoerig verdiepen in de client- en serverzijde van ICT-omgevingen die Office Extensions beheert. Voornamelijk Microsoft omgevingen waarbij je veel met Office 365 producten en Azure te maken krijgt.
Reacties van recruiters worden niet op prijs gesteld.