Met het begeleiden van organisaties bij de overstap naar een nieuwe of verrijkte ICT-omgeving hebben wij veel ervaring. Office Extensions stelt een transitiebegeleider op die het aanspreekpunt is en zorgt dat alle werkzaamheden correct worden uitgevoerd en inzichtelijk zijn voor de opdrachtgever.
Belangrijk is dat Office Extensions zichtbaar en benaderbaar is voor mensen voor de opdrachtgever. Dit doen wij door voor en tijdens de werkzaamheden in overleg (een deel van) de communicatie op ons te nemen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een introductie e-mail te sturen en door op elk bureau een Support Quick Reference Card neer te leggen. Uiteraard zijn wij met name bij doorgevoerde wijzigingen tijdens de transitie zoveel mogelijk fysiek aanwezig.
Office Extensions maakt een Plan van Aanpak, waarin de technische en functionele details van de werkzaamheden worden beschreven, als ook een gedetailleerde planning. Daarnaast stellen wij in overleg met de opdrachtgever diverse (aanvraag) procedures op die het beheer vereenvoudigen.
Office Extensions bereidt de eindgebruikers voor op de aangepaste omgeving en instrueert hen bij het eerste gebruik. Wat is er gewijzigd en hoe doe je vertrouwde handelingen in de vernieuwde omgeving (e-mail, bestanden, printen en applicaties).
Kortom, wij leveren niet alleen een goed functionerende en innovatieve werkomgeving af, we zorgen er ook voor dat degene die ermee moeten werken precies weten wat ze moeten doen. Fijn voor jou maar zeker ook voor ons.
Benieuwd naar de ervaringen van onze klanten? Kijk dan eens bij onze Klantcases naar de transities die wij voor onder andere Afvalbeheerder Cure hebben gerealiseerd.